جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا
جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا

جوک های جدید+غضنفر

غضنفر چند هفته بوده هر روز پشت سر هم می‌رفته از داروخونه قرص سوسک کش می‌خریده.یه روز دکتره ازش می پرسهتو چرا اینقدر قرص سوسک کش می‌خری؟

میگه: آخه من هرچی اینا رو پرت می‌کنم نمیخوره به سوسکها

  

 


به غضنفر میگن به زنبورایی که از کندو محافظت می کنن چی میگن؟

میگه: میگن خسته نباشید!

*****

یارو زنگ میزنه فرودگاه و میگه: ببخشید از اینجا تا تهران چقدر راهه؟

کارمنده میگه: یه لحظه...

میگه: خب خیلی ممنون! و قطع می‌کنه!!

*****

از یه نفر میپرسن میدونی اگه 23 تا کله و 23 تا پاچه را با هم بریزی تو یه دونه دیگ، از کجا باید بفهمیم کدوم پاچه مال کودوم کله است؟

میگه اینکه کاری نداره کف پاش رو قلقلک میکنی میبینی هر کله ای خندید معلوم میشه پاچه مال اون بوده!!

*****

به یارو میگن دستشویی چند بخشه؟

میگه خب معلومه! دو بخش! مردونه و زنونه!!

*****

روزی یک تیمسار سوار تاکسی شد. راننده ی تاکسی از او پرسید: آقا شما سرهنگ هستید؟

تیمسار تواضع به خرج داد و گفت : بله!

راننده تاکسی گفت : پسر مرض داری لباس تیمسارها رو می پوشی؟

*****

بیماری به دکتر مراجعه نمود و گفت : دکتر جون دلم خیلی درد میکنه.

دکتر گفت : عزیزم دلت کار میکنه؟

بیمار گفت : خیر آقای دکتر ، فعلا بیکاره! 

*****

دیوانه ی اولی : قصد کردم همه ی جواهرات و الماس های روی زمین را بخرم!

دیوانه ی دومی: قصد بیجایی کردی ، من اصلا قصد فروش آن ها را ندارم!

*****

واعظی منبری رفت و سخنرانی جالبی ارائه داد. کدخدا که خیلی لذت برده بود به واعظ گفت : روزی که میخواهی از این روستا بروی بیا سه کیسه برنج از من بگیر!

واعظ شادمان شد و تشکر کرد. روز آخر در خانه ی کدخدا رفت و از کیسه های برنج سراغ گرفت.

کدخدا گفت : راستش برنجی درکار نیست. آن روز منبر جالبی رفتی من خیلی خوشم آمد و گفتم من هم یک چیزی بگویم که تو خوشت بیاید.

*****

افغانیه رو می خوان اعدام کنن ، میگن حرف آخرت چیه ؟ میگه کارگر نمی خوای !

*****

یه دکتر اصفهانی زنش میمیره روی سنگ قبرش می نویسه : آرامگاه زری همسر دکتر رحیمی مختصص زنان و زایمان ، مطب : خیابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 از ساعت ... !

*****

مادر: علی بیا اسفناج بخور آهن دارد.

علی: آخر مادر جان الان آب خوردم می ترسم زنگ بزنم!

*****

مهمان: آقا تشریف دارند؟

مستخدم: نه خیر، رفته ‌اند مسافرت.

مهمان: برای تفریح؟

مستخدم: نه خیر، با خانم رفته ‌اند

*****

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه و جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم ، بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست ، تا رومون بشه بزاریمش دم در؛ اینجوری مردم فک میکنن بُز تو خونه بستیم ...

*****

بچه که بودم خونه مون چسبیده بود به مدرسه

هیچی دیگه هر وقت از بلند گو صدام میکردن

هم تو مدرسه کتک میخوردم هم تو خونه!!!!

*****

ﻣﻦ ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﻩ ﺍﯾﻦﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺭ نیاوردم:

ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻨﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﭙﺮﺳﯽ ….

ﻭﻟﯽ ﭘﺪﺭﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻥ ﺍﮔﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺷﻮﻥ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻩ

*****

بنا به عامار جمعیتی ایران ...

به هر پسر دو دوست دختر میرسه ....

خدا شاهده ازش نمیگذرم اونی که حق منو خورده... :)

*****

درسته که ما نسل سوخته ایم ولی باید خدا رو شکر کنیم چون با این اوضاع نسل بعدی قطعا جزغاله است

*****

 یه موقعی توی مراسم عقد سکه هدیه میدادن، بعد شد نیم سکه، بعد ربع سکه،

بعد این سکه‌های یک گرمی و نیم گرمی «پارسیان» و این چیزا اومد ...

عنقریب روزی فرا میرسه که به عروس و داماد فقط بتونیم بگیم "آفرین"

*****

روزی به لقمان هیچی نگفتند. همینطوری ساکت نگاهش کردند. آخر خودش خسته شد و گفت: «از بی ادبان!»

*****

پسره می ره خواستگاری یه دختری، بابای دختره می گه:

نه ازت مهریه می خوام، نه خونه، نه ماشین، بیکارم بودی مهم نیست ...

یه لپ تاپ می ذاره جلو پسره می گه: فقط فیس بوکتو بازکن ببینم!

*****

اگه بخوای خلبان بشی، هزار جور مریضی داری ولی بخوای معافیت پزشکی بگیری، سالمِ سالمی!

*****

غضنفر میره جوراب فروشی و میگه : آقا من جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . غضنفر هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه : مردونه

*****

غضنفر زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

*****

یه روز یه ماشینی با پلاک تهران ص از چراغ قرمز رد میشه پلیس(غضنفر) میره پشت سرش میگه ماشین تهران صلی الله علیه و سلم بزن کنار

*****

غضنفر میره ماشینشو بیمه بدنه کنه، آخر سر که کارش تموم میشه بیمه ای بهش میگه ایشالا هیچوقت از بیمه تون استفاده نکنین. غضنفر هم برمیگرده میگه ایشالا شما هم از این پول خیر نبینین ! 

*****

غضنفر میره ثبت احوال میگه یه شناسنامه واسه بچه ام میخوام ! میگن اسمش چیه ؟ میگه "شورلت" میگن اینکه اسم ماشینه یه اسم بزار که به نام پدر و مادر بیاد . میگه خب به اسم ما میاد دیگه من "بیوک" آقا هستم . همسرم هم "خاور" خانوم !!!

*****

غضنفر ماشین تخلیه چاه میخره .. روی تانکرش مینویسه: رزق ما در باسن شماست.

*****

یه روز یه غضنفر میره در مغازه خیاطی. پارچه شو میده میگه برام یه شلوار بدوز. فردا نیام بگی وقت نداشتم سوزنم شکسته بود ننه م مرده بود. اصلا نمیخوام پدر سگ پارچه منو بده میخوام برم

*****

غضنفر میره امامزاده میبینه یه دختری میگه خدایا یه شوهر خوب به من بده . غضنفر خودشو میندازه تو بغل دختره میگه خدایا هل نده .

*****

یکی میگه: من" حافظ کل قرآنم", غضنفر میگه: از این قران کوچیکا یا بزرگا ؟ 

*****

یه روزغضنفر میره ساندویچی میگه آقا یه ساندویچ کالباس بده ولی برام خیارشور نذار.از قضا یارو ساندویچی هم حیف نون بوده میگه:ببخشید خیارشور ندارم میخوای گوجه نذارم؟

*****

غضنفر میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من ازدواج میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،غضنفر میگه تو فکر میکنی من آدمم،

*****

یا ابالفضل چیست؟ نوعی کلام محلی غضنفران, که هنگام رانندگی سر پیچهای خطرناک و جاده های لغزنده به جای ترمز استفاده میشود. 

*****

یه روز یه غضنفر که پاش چلاق بوده میره مشهد که از امام رضا شفا بگیره ،داشته با خودش نجوا میکرده که ؛ای امام رضا شفام بده ،دیگه نمیتونم از خجالت زن و بچه م سرمو بالا کنم،کارمو دارم از دست میدم و.یکباره یه زنی میاد پیشش می ایسته شروع میکنه اونم به نجواکردن که ؛ای امام رضا بچه م نمیشه ،شوهرم میخواد طلاقم بده ،شفام بده،مادر شوهرم. که یه دفعه غضنفر عصبانی میشه میگه آبجی حواس امام رضا رو پرت نکن اینجا ارتپدیه زنان زایمان اون طرفه!!!

*****

مسافری که تازه به اردبیل وارد شده بوده از آقا غضنفر می پرسه ما اینجاغریبیم. کجا آمپول می زنن؟ غضنفر باسنش رو نشون می ده می گه اینجا 

*****

غضنفر کولرش خراب میشه، به بچه‌هاش می گه: مگه نگفتم 4 نفری جلو کولر نشینید

*****

غضنفر سرش رو می کنه داخل حجرالاسود بوس کنه ، سرش گیر می کنه

میگه گلط کردم دیگه گناه نمی کنم ، خدایا منو نخور!!!

*****

یه غضنفر میمیره. شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲ تاشون سوال می کردن... ۶۰ تاشون حالیش می کردن!!!

*****

غضنفر تو آینه عکس خودشو می بینه بعد می گه: عه این چه آشناست ! بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه: فهمیدم... این همون کره خریه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!

*****

به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم !!

*****

غضنفر باباش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه.

*****

به غضنفر میگن ترمز ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!

*****

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم در .

*****

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

*****

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

*****

غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

*****

غضنفر داشته کباب درست می کرده می بینه یه گربه داره نگاه می کنه،  داد می زنه آی بلال شیر بلاله.

*****

غضنفر میاد تهران یه دونه پرشیا صفر می بینه میزنه شیشه هاشو خورد می کنه صاحبش می گه چرا این کارو کردی؟ مگه مرض داری؟ غضنفر می گه اه مال تو بود؟ فکر کردم مال شوکته.

*****

غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده.

*****

یک بار غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم!

*****

غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه.

*****

غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو.

*****

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن.

*****

غضنفر واسه رفیقاش خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن. رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه بعد می گه: آهان خیابون شهید بروسلی.

*****

غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است... میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!

*****

غضنفر پتروس فداکار رو با دهقان فداکار قاطی می کنه می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار.

*****

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون. من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

*****

غضنفر کدو تنبل میخره میذاردش کلاس تقویتی .

*****

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم.

*****

غضنفر می خواسته خودکشی کنه می ره تو گلدون می گه به من آب ندین.

*****

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی در این مکان عروسی برگزار می شود.

*****

غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت.

*****

غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه بعدا که می گی.

*****

به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره.

*****

غضنفر سکه میندازه صندوق صدقات سوارش می شه.

*****

غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه تکون بخوری با لگد می زنم توکمرت.

*****

غضنفر میره تو صف نونوایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی‌رسه، بقیه برن. غضنفر میگه: ببخشید میشه جمع‌تر وایسین نون به ما هم برسه.

*****

به غضنفر میگن: از مسافرت چی آوردی؟ غضنفر میگه: تشریف.

*****

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما.

*****

غضنفر خواب میبینه داره بازی میکنه باباش رو میکُشه میره مرحله بعد. از خواب بلند میشه میبینه باباش جلوش نشسته میگه اه سیو نکردم.

***** 

غضنفر میره کولر بخره، یارو میگه کولر آبی میخوای؟ میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده.

*****

 

یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ، من میجوشوندم بعد میخوردم !!!

*****

یکی از فانتزیام اینه که دکتر بشم بعد یه روز تو خیابون راه برم یه ماشین بزنه بهم

منم محل ندم ، ‌بلند شم تو خیابون راهمو ادامه بدم !

*****

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟

میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !

*****

میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست !

ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !

*****

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟

میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه!

*****

غضنفر داشته از کنار یک چاه رد میشده میبینه یکی از ته چاه داد میزنه کمک کنید, تو رو خدا کمک کنید... غضنفر جواب میده اخه احمق جان ته چاه جای گدایی کردنه؟

*****

وقتی خدا حیف نون رو آفرید فرشته ها پرسیدن تعظیم کنیم خدا گفت نه فرار کنید تو دستش سنگه

*****

غضنفر حیف نون رو تو خیابون میبینه که یه کیسه رو دوشش میبره ، میپرسه :

چی تو کیست داری ؟

حیف نون : مرغه ، میبرم خونه !

اگه بگم چند تا مرغ تو کیسه داری یکیشونو بهم میدی ؟

حیف نون : تو بگو ، اصلا جفتشونو میدم بهت !

خوب اممممممممم ، پنج تا ؟

*****

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟ یا دوباره از جلوت رد شم ؟

*****

فقط یه زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه :

من پنج دقیقه میرم خونه فلانی ، هر نیم ساعت یک بار غذا رو هم بزن …

*****

میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه

چون داره بهت اس ام اس میده !!!

 

من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه

چون داره اس ام اس می خونه !

*****

آگهی استخدام حیف نون

.

به یک عدد کارگر پیچیده نیازمندیم !

*****

آیا می‌دانستید که

انسانها به جز کودکِ درون یک عدد خر درون هم دارند !

که گاهی زمام امور را به دست می‌گیرد !

*****

قدیما یکی چشم می‌خورد واسش تخم‌مرغ می‌شکستن

 الان یکی تخم‌مرغ می‌خوره چشمش می‌زنن

 

*****

غضنفر یخچال میخره ، زنش میگه : پس آنتنش کو ؟

پسرش میگه : مگه کولره که آنتن داشته باشه ؟؟؟

*****

کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده …

نیشتو میبندی یا بزنم فکتو بیارم پایین ؟

*****

یارو 10 کالری از خوردن یه رانی وارد بدنش میشه ، ولی حاضره 12 کالری بسوزنه اون دو تا تیکه میوه باقیمونده ته قوطی و در بیاره

 *****

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود !فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !

 *****

خدایا فقرای کشورم را به سومالی منتقل کن تا از کمک های ما برخوردار شوند!

*****

یکی از نمونه های بارز تهاجم فرهنگی اینه که:سالهاست در تولید گوجه فرنگی خود کفا شدیم اما هنوز اسمش به گوجه ملی تغییر نیافته!

*****

راز موفقیت چیست؟ "تصمیم گیری درست". 

تصمیم گیری درست از چه ناشی میشود؟ "از تجربه" 

تجربه از چه بدست می آید؟ "از تصمیم گیری های غلط !!

 *****

فقط یه ایرانی میتونه شامپو رو تو یه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطی‌ کنه و یک ماه بیشتر استفاده کنه

 *****

امروز داشتم کتاب میخوندم یه جمله خیلی قشنگ توش دیدم... خواستم لایک بزنم که یهو یادم افتاد کتاب نه فیسبوک...

*****

خدا نگذره از کسانی که شیر حموم رو روی وضعیت دوش می‌بندن و از حموم خارج می‌شن!

 *****

عمه ی توماس ادیسون مجددا در بیانیه ای به مردم شریف ایران اعلام کرد: 

توماس فقط برق را اختراع کرده است لطفا به خاطر قبضش ما را مورد عنایت قرار ندهید 

!!!!! والاااااااا چه کاریه..

*****

 تا حالا دقت کردین سر سفره وقتی به طرفت میگی نمکدون و بده ...اول خودش نمک میریزه رو غذاش بعد میدن بهت

 *****

 بعد از یک عمر، بالاخره نفهمیدم که هنگام روبوسی باید دو بار صورت طرف مقابل رو ببوسم یا سه بار، تا هر دو نفر ضایع نشیم

*****

پدر بزرگ رو به نوه:

بدو برو قایم شو

امروز مدرسه رو پیچوندی معلمت اومده دنبالت

نوه: نـــــــه، شما باید قایم شی، ... من بش گفتم نمیام چون شما فوت کردین!!!

 *****

 دیــکتــاتــور کیــست؟ 

دیــکتــاتــور اون بچّه ی دو سالـــست که بیست نــفــر مجبورند به خاطــر اون کــارتون نــگاه کنــنــد

*****

غضنفر هزار تومن میندازه صندوق صدقات، تا غروب وامیسته اونجا

هرکیمیاد پول بندازه میگه آقا برو من حساب کردم

*****

از دوستم پرسیدم: بالاخره تونستی فراموشش کنی؟

گفت: آره بابا..الان ۱۰ ماهو ۱۵ روز۷ساعتو ۴۵دقیقه ،

نه ۴۶ دقیقه ست دیگه حتی بهش فکر هـــــم نمیکنم….

واقعــــــاً خیلی قانع شدم

*****

- تو خیابون یه تصادف شده بود. همه جمع شده بودن. منم برای اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم از اون ور داد زدم گفتم «برید کنار، برید کنار من مادرشم» وقتی که رسیدم دیدم اونی که تو خیابون افتاده الاغه!

****

این که میگن طرف مثه سگ دروغ میگه یعنی چی ؟ آخه سگ مگه دروغم میگه ؟؟؟؟

اصلا مگه سگ حرفم میزنه؟

چرا ذهن ادمو بیخود درگیر میکنین؟

*****

بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد

کف دستمونو نشونش میدادیم

میگفتیم آینه آینه !

حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده

یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی

*****

من از دور شبیه آنجلیناجولی ام هستم،البته خیلی دوراااا ؛ تو مایه های ۵-۶ کیلومتر !

*****

*****

یعنی این نوشابه کوچولوها بی خانواده محسوب میشن؟!!!

آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

*****

پسر خالم رفته یه شرکت خصوصی بر استخدام فرم پر کرده تو قسمت مهارت های رایانه نوشته:

سرچ گوگل

چت و ساختن آیدی و بالا آمدن با چند آیدی به طور همزمان

من : (@_@)

گوگل : ###

آیدی : )(()()()(

شرکت خصوصی : **__**

پسرخالست من دارم ؟؟؟

*****

من نمیدونـم بعضی دخترا چرا اِنقـدِحسّاسن…!!!

اسمشو به جایِ مریم ، مهسا صدا کردم …

قهـر کرد رفت … !!!

*****

ی عمری با عزت زندگی میکردم!

.

حالا میخوام برم با خواهرش زندگی کنم!!

*****

این محسن یگانه هم ماروگاگول فرض کرده ، میگه بخند به حال من که حالم خنده داره ؛ همین که نیشمون وا میشه میگه نخند به حال من که حالم گریه داره…

*****

ﻳـﻪﺳِﺮﻱﮔـﻴﮕﻴﻠﻲﻫـﺎﺃﻡ ﻫــﺴﺘﻦ…

ﻭﻗـﺘﻲﺍﺯﺩﻣـﺎﻏـﺖﺩﺭﺷـﻮﻥﻣـﻴﺎﺭﻱ….

ﻫـﺮﭼـﻘﺪﻣـﻴﻤﺎﻟﻴﺸﻮﻥﺯﻳـﺮ ِ ﻣـﻴﺰﮐـﺎﻣـﭙﻴﻮﺗﺮ

ﺍﺯﺩﺳـﺘﺖﺟـﺪﺍﻧـﻤﻴﺸﻦ

ﺍﻳـﻨﺎﺭﻭﺍﺫﻳـﺖﻧـﮑﻨﻴﻦ

ﺍﻳـﻨﺎﺭﻭﺑـﺎﻳﺪﭘـﺎﺷﺪﺭﻓـﺖﺑـﺎﺁﺏ

ﺷـُﺴﺖ…

ﻣـﻘﺎﻭﻣـﺖﻧـﮑﻦﻋـﺰﻳﺰﻡ…

ﭘـﺎﺷﻮﺑـﺮﻭﺑـﺸﻮﺭﺵ

ضمنا عمه هم ندارم به روح هم اعتقادی ندارم

*****

خسته‌ام نه اینکه کوه کنده باشم نه!

.

ظرفا رو شستم!!

*****

 روز یه خره یه اسب میبینه میگه:کاش درسمو ول نکرده بودم !!!

*****

گوگل: من صاحب همه چیم

ویکیپدیا: من همه چیومی‌دونم

فیسبوک: من همرو میشناسم

اینترنت: من نباشم شما ها هیچین

برق: زر اضافی نزنید !

*****

تمساحه میره گدایی،‌ میگه:‌به من بدبختِ مارمولک کمک کنید!

*****

به یه نفر میگن: چی شد که معتاد شدی؟

میگه: والا ما با بچه ها قرار گذاشته بودیم فقط روزای تعطیل سیگار بکشیم …

که یهو خوردیم به سه ماه تعطیلی !!!

*****

اینایی که همه چیزو رو دسکتاپسیومی‌کنن

.همونایی هستن که از راه می‌رسن

.شلوارشونو پرت می‌کنن گوشه‌ی اتاق !

*****

حیف نون به نامزدش اس ام اس میده

عزیزم من تا ۱۰ دقیقه دیگه میام پیشت

اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون !

*****

با کلمه آره یا نه جواب بده

آیا من میدونم که تو احمقی ؟!؟

*****

چهار جمله که حوا نمیتونسته به ادم بگه:

۱- آدمت می کنم

۲- از شوهر مردم یاد بگیر

۳- من قبل از تو ۱۰۰ تا خواستگار داشتم

۴- میرم خونه مامانم

*****

عصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!

*****

حیف نون به نامزدش میگه عصری میام دنبالت چند تا بوق میزنم بیا‎‎ پایین که بریم بگردیم.

نامزدش میگه ماشین خریدی؟

میگه نه بوق خریدم!!!

*****

معلم: چرا ساعت اروپا از آمریکا جلوتره؟

شاگرد: چون آمریکا دیرتر کشف شده !!!

*****

زاغکی بر درختی نشسته بود و ساندویچ میخورد روباهی به او گفت: چه سری، چه دمی، عجب تریپخفنی، مشکی رنگ عشقه، یه آواز بخون حال کنیم.

زاغک ساندویچ رو زیر بغلش سفت گرفت و گفت: برو عموجون من بچه سبزوارم

*****

غضنفر زنگ میزنه دوستش میگه من تو جلسه ام بعدا زنگ بزن!

*****  

خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدین نجات دهد

*****

0اگه یه روز بری و بری و بری و بری و بری ...

به خونتون هم نرسی تازه می فهمی که کلاغه توی قصه ها چی میکشه.

*****

کشتی درحال غرق شدن بود . ناخدا فرمان خروج از کشتی را صادر کرد .

مردها برای خروج هجوم آورده بودند. ناخدا مانع خروج مردها شد و گفت:

خجالت بکشید حق تقدم با زنان است . زنان بسیار خوشحال شدند و ضمن تشکر

از ناخدا به خاطر رعایت حق خانم ها یکی یکی از کشتی خارج شدند…

پنج دقیقه بعد ناخدا گفت : آقایان بفرمائید پیاده شوید کوسه ها به اندازه کافی سیر شدن

*****

*****

منطقِ پدرو مادر از تحصیل در دانشگاه : این همه درس خوندی ، درِ یه نایلون رو نمیتونی‌ باز کنی‌ !

*****

از بنده خدا میپرسن قبله کدوم وره ؟

میگه : کجا رو بهت آدرس دادن ؟!

***** 

فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورود به اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه !!

*****

فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی می تونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه ، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
arosak سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:40

عالی بود

آرا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:54 http://southkorea.loxblog.com

خخخخ وب باحالی داری کلی خندیدیم موفق باشی دوست عزیز

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد